| 1 |
1178-3RDINT (R1) |
آموزش راهکارهای مسئولیتپذیری به دانشآموزان و تأثیر آنها بر گروه همسالان از نگاه کارورز |
الهام عصار کاشانی |
پذیرفته شده |
| 2 |
1085-3RDINT (R1) |
اثربخشی روش مشاهده هدفمند ویدیوهای تدریس و مشاهده سنتی در کلاس بر توسعه مهارتهای حرفهای دانشجومعلمان |
مبین عابدی، نگین عابدی، محمد سجادی |
پذیرفته شده |
| 3 |
1096-3RDINT |
اثربخشی روش هدایتگری ساختاریافته توسط معلمان راهنما بر کاهش استرس تدریس دانشجومعلمان در دوره کارورزی |
نگین عابدی، سیدمحمد سجادی، مبین عابدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 4 |
1031-3RDINT |
ادغام فناوری در کارورزی: مسیر تقویت دانش محتوایی-آموزشی معلمان آینده |
زینب پیروی نژاد |
پذیرفته شده |
| 5 |
1105-3RDINT |
ارائه راهکارهای عملی برای بهبود شرایط و افزایش اثر بخشی دوره های کارورزی در محیط واقعی |
مهسا رضائی گروی، فاطمه رمضانی، مهلا رضائی گروی، آرزو احمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 6 |
1094-3RDINT |
ارائه مدل برنامه درسی کارورزی تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان |
محمدحسین فولادی فرد، جمال روشن زاده |
پذیرفته شده |
| 7 |
1195-3RDINT |
ارزیابی تأثیر تجربه کارورزی بر مهارتهای تدریس و اعتماد به نفس حرفهای از نظر دانشجومعلمان (مطالعه موردی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی پردیس فاطمه الزهرای یزد) |
زینب ایزدیان، زاهده رحمانیان |
پذیرفته شده |
| 8 |
1191-3RDINT |
ارزیابی ضعف دانش نظری در کارورزی 1 در بین دانشجو معلمان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان سمنان |
محسن لشنی، زهرا یزدان مهر |
پذیرفته شده |
| 9 |
1176-3RDINT |
ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان |
زهرا عسکری، مریم اصغرى، یزدان دادخواه تیرانی |
پذیرفته شده |
| 10 |
1152-3RDINT |
ارزیابی مهارتهای تدریس دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در تدریس مستقل کارورزی4 مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان قم |
حمید جعفریان یسار، یوسف ایرانی، حسن شرعیات |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 11 |
1122-3RDINT |
از تدریس تا بازاندیشی: کاربست مدل پنجمرحلهای5E در چارچوب درسپژوهی کارورزی چهار |
مریم ربیعی گسک، فاطمه غلامی، عاطفه رمضانی مقدم |
پذیرفته شده |
| 12 |
1208-3RDINT |
از چالش تا راه حل: مطالعه ای بر موانع همکاری دانشگاه فرهنگیان و مدارس در اجرای کارورزی |
سجاد صالحیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 13 |
1231-3RDINT |
از مشاهده تا معناسازی: ارزیابی کیفیت روایتهای تأملی دانشجومعلمان و چالشهای توسعه حرفهای در کارورزی |
فهیمه گندمی حسنارودی |
پذیرفته شده |
| 14 |
1100-3RDINT |
الگوی مطلوب مدارس تجربی در کارورزی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با الهام از تجربه زیسته کارورزی در نظام سلامت؛ الزامات و بایسته ها |
حمید طریفی حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 15 |
1006-3RDINT |
انتقال تجربیات معلمان راهنما در فرآیند کارورزی با رویکرد استفاده از فناوری آموزشی |
امیر مثنوی، سمیه حقی، زهرا ابراهیمی نسب |
پذیرفته شده |
| 16 |
1051-3RDINT |
انطباق مشاهده تاملی چند حسی در کارورزی فضا محور(جغرافیا) |
علیرضا دویران |
پذیرفته شده |
| 17 |
1189-3RDINT |
بازنگری و ارتقای اجرای درس کارآموزی/کارورزی در آموزشهای مهارتی: با تمرکز بر رشتههای فنی حرفه ای و کاردانش |
لیلا عبدی، معصومه گنجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 18 |
1120-3RDINT |
بدفهمی دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی درباره فرم «ج» و گزارش پایانی کارورزی ۳ |
ناهید دهقانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 19 |
1053-3RDINT |
بررسی الگوهای جهانی تربیت معلم با تأکید بر آموزش مهارتهای قرن بیستویکم |
مطهره عظیمی، میثم محمدی الموتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 20 |
1156-3RDINT |
بررسی تأثیر کارورزی بر شکلگیری هویت حرفهای دانشجو معلمان رشته آموزش زبان انگلیسی |
خدیجه اتابکی، فاطمه لطیفی، ابوالفضل خدامرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 21 |
1008-3RDINT |
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان از فناوری های آموزشی در ارتقای مهارت های تدریس در دوره کارورزی |
کتایون حمیدی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 22 |
1214-3RDINT |
بررسی تطبیقی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم در کشورهای فنلاند، سنگاپور، مصر و ایران |
زهره ملکی |
پذیرفته شده |
| 23 |
1075-3RDINT |
بررسی تطبیقی مدلهای جهانی تربیت معلم و کاربرد آن در بهبود دوره کارورزی |
سعیده کمالی نهاد، آسیه ابراهیم زاده، شبنم عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 24 |
1104-3RDINT (R1) |
بررسی تطبیقی نظام های کارورزی در نظام های تربیت معلم جهان وایران |
حسین اکبری، سید جواد حسینی |
پذیرفته شده |
| 25 |
1197-3RDINT |
بررسی تطبیقی نقش کارورزی در شکل گیری هویت حرفه ای معلمان در ایران و ژاپن |
یحیی فتاحی، مجید اعتمادی مهر |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 26 |
1065-3RDINT (R1) |
بررسی چالش ها و موانع کارورزی در محیط های آموزشی واقعی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه شهرستان پیشوادر سال 1405-1404 |
زهرا اسلامی مامالو، عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده |
| 27 |
1144-3RDINT |
بررسی روند رشد دانش آموزش محتوا (PCK) در معلمان شیمی از دوره کارورزی تا آغاز تدریس رسمی و عوامل مؤثر بر آن |
مسعود رضائی، مصطفی مختاریان، سیده ریحانه حسینی، محسن رضائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 28 |
1052-3RDINT |
بررسی ساختار کارورزی در آموزش معلمان کشور هندوستان |
آیت اله کریمی باغملک، خسرو نظری، فروغ ماهیگیر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 29 |
1117-3RDINT (R1) |
بررسی ظرفیت ها و چالش های دوره های کارورزی در ارتقا "باور به کارآمدی" در میان دانشجو معلمان با توجه به نظریه آلبرت بندورا |
نرگس نوری زاده، امیر ولدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 30 |
1110-3RDINT |
بررسی عملکرد عاطفی و مشارکتی معلمان راهنمای کارورزی در رویکرد تأملی از منظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کاشان |
مریم السادات نوابی قمصری، جمیله راحمی، ریحانه باغشیخی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 31 |
1010-3RDINT |
بررسی عوامل بازدارنده در فرآیند انتقال تئوری به عمل در دوره کارورزی دانشجو معلمان |
فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 32 |
1076-3RDINT |
بررسی مشکلات تمرین تدریس دانشجو معلمان در برنامه درسی کارورزی |
فریبرز عرفانی زاده، حامد عبدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 33 |
1023-3RDINT |
بررسی موانع و چالشهای به کارگیری فناوری های کمکی (Assistive Technology) در کارورزی دانشجومعلمان مدارس استثنایی (مورد مطالعه: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان تهران) |
محمدمهدی نامی، آسیه معمار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 34 |
1097-3RDINT |
بررسی میزان تطابق بین انتظارات کارورزان و واقعیتهای مدارس در برنامه کارورزی: مطالعه موردی کارورزی یک رشته دبیری زبان انگلیسی |
ابوالفضل خدامرادی، مجید نوروزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 35 |
1228-3RDINT |
بررسی نقش تجربه کارورزی در شکلگیری و توسعه دانش آموزشی محتوایی (PCK) دانشجو-معلمان ریاضی |
فاطمه راعی، آرمینا نوروزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 36 |
1089-3RDINT |
بررسی نقش فن آوریهای نوین در فرایند کارورزی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (یک مطالعۀ کیفی) |
مجتبی حاج خزیمه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 37 |
1132-3RDINT (R1) |
بررسی و ارزیابی برنامه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و کیفیت اجرای آن در مدارس ابتدایی شهر قم |
حمید جعفریان یسار، سیدحسن چاووشی، حانیه آراسته فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 38 |
1091-3RDINT |
برسی تاثیر فضای فیزیکی مدرسه بر کیفیت اجرای درس تربیت بدنی از نگاه کارورز |
مصطفی مزرعه، حامد عبدی |
پذیرفته شده |
| 39 |
1073-3RDINT (R1) |
پیامدهای حضور کارورزان تربیتبدنی در مدارس: اثرگذاری یا اثرپذیری |
ریحانه زرباف |
پذیرفته شده |
| 40 |
1198-3RDINT |
پیوند کارورزی با نظریههای یادگیری و تدریس: چارچوبی برای آموزش اثرگذار |
محمد رضا اخگر |
پذیرفته شده |
| 41 |
1017-3RDINT (R1) |
پیوند نظریههای یادگیری و برنامه درسی با کارورزی دانشجومعلمان : از دانش آموزش محتوا (PCK ) تا عمل حرفهای |
حنانه بهشتی، نیلوفر ناصح |
پذیرفته شده |
| 42 |
1080-3RDINT |
تأثیر حضور دانشجومعلمان در فرآیند کارورزی بر سازگاری اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان ابتدایی شهر بجنورد |
علی حمیدی |
پذیرفته شده |
| 43 |
1123-3RDINT |
تأثیر کارورزی بر توانمندسازی مهارتهای طراحی آموزشی مبتنی بر فناوری |
مهدیه سادات نظری، رقیه خدابخش، رحیم محجوب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 44 |
1211-3RDINT |
تأملی بر نقاط قوت و ضعف کارورزی مجازی: یک مطالعه مروری |
اعظم کائیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 45 |
1027-3RDINT |
تبیین پدیدارشناسه نقش برنامه درسی کارورزی در شکل گیری هویت حرفه ای معلمان |
طیبه تجری، فاطمه دهقان |
پذیرفته شده |
| 46 |
1055-3RDINT |
تبیین تجربه کارورزی دانشجو معلمان آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه در محیط آموزشی دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم |
محمدحسین ظهراب زاده، محمدعلی عذارزاده، مجتبی محمدی جلالی فراهانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 47 |
1134-3RDINT |
تبیین چالشها و فرصتهای دوره کارورزی از نگاه دانشجو معلمان ابتدایی در مقطع کاردانی |
عارفه زاهدی صفا، ادیبه برشان، محمد مهدی نقیبیان |
پذیرفته شده |
| 48 |
1029-3RDINT |
تبیین چالش های کارورزی بر اساس مرور نظام مند تجارب زیسته معلمان و دانشجومعلمان |
زهرا حسینی، زینب نصیری، افسانه مجیدی، سیما فولادی |
پذیرفته شده |
| 49 |
1174-3RDINT |
تبیین چالشهای کارورزی دانشجویان پسر رشته آموزش کودکان با نیازهای ویژه در دانشگاه فرهنگیان استان یزد |
ابوالفضل افتخاری شاه آباد، احمد شریفی اردانی |
پذیرفته شده |
| 50 |
1232-3RDINT |
تبیین دلایل معلمان راهنمای کارورزی برای عدم همکاری با کارورزان |
عظیمه تکریمی |
پذیرفته شده |
| 51 |
1125-3RDINT |
تجربه زیسته دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در فرآیند کارورزی: مطالعهای پدیدارشناختی |
سید علی حسینی، فاطمه مقدس فر |
پذیرفته شده |
| 52 |
1221-3RDINT |
تجربه زیسته دانشجومعلمان ریاضی از کارورزی، از اضطراب تا کارآمدی در تدریس |
فاطمه راعی، ریحانه کریمی عزت |
پذیرفته شده |
| 53 |
1160-3RDINT |
تجربهی زیستهی دانشجو معلمان و فارغالتحصیلان پردیس دخترانهی دانشگاه فرهنگیان البرز در نظام کارورزی تأملی: واکاوی چالشها و ابعاد توسعهی صلاحیتهای حرفهای |
فاطمه رنجبرکهن، حدیثه رحیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 54 |
1224-3RDINT |
تحلیل تأملی کارورزی و نقش فناوری در پرورش شایستگیهای معلم فکور |
عماد بوعذار، هانی عبدالهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 55 |
1022-3RDINT |
تحلیل تجارب زیسته معلّمان راهنما از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) |
مظهر بابائی، ولی احمد کرماج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 56 |
1164-3RDINT |
تحلیل تفاوت چالشهای کارورزی میان دانشجومعلمان با سطوح مختلف معدل در رشته آموزش ابتدایی پردیس شهید باهنر اراک |
محمدمهدی شاه جانی، محمدمهدی صفری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 57 |
1020-3RDINT |
تحلیل جایگاه درس کارورزی در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجو-معلمان: رویکردی نوین در تربیت معلم ایران |
امیر صوفی نیا |
پذیرفته شده |
| 58 |
1072-3RDINT (R1) |
تحلیل چالشهای تعامل کارورزان با محیط مدرسه و ارائه مدل معلم-یار |
سعاد جنامی، معصومه مرزبان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 59 |
1071-3RDINT |
تحلیل ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کارورزی رشته تربیت بدنی(دانشجویان دانشگاه فرهنگیان) |
عباس باقری، پرستو گودرزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 60 |
1220-3RDINT |
تحلیل نقش دانش آموزش محتوا (PCK) در مدیریت چالش های هیجانی و ارتقا یادگیری حرفهای دانشجو معلمان با تاکید بر تجربه کارورزی دانشجویان پردیس شهید باهنر اراک |
احسان منصوری، رضا موچان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 61 |
1057-3RDINT |
تحلیل نقش کارورزی در ارتقای شایستگیهای حرفهای معلمان آینده با تأکید بر کاربرد هوش مصنوعی در الگوهای نوین تربیت معلم |
رحمت الله محمودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 62 |
1038-3RDINT |
تحلیل نقش کارورزی در توسعه توانمندیهای پداگوژی محتوا در تدریس فقه و تربیت معلم |
قاسم محمدزاده |
پذیرفته شده |
| 63 |
1116-3RDINT |
تدریس مطلوب در کلاسهای چندپایه |
محمدحسین براتچی، میرمجید محمدی فومنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 64 |
1140-3RDINT |
تربیت معلم در قرن ۲۱: تطبیق رویکردهای جهانی با نیازهای آموزشی ایران |
علی عسگرانی، آذر داودی |
پذیرفته شده |
| 65 |
1025-3RDINT |
تعامل و بررسی نقش آن در اجرای کارورزی یک در مدارس |
مرتضی دارابی، سعید رومانی، اسماعیل سپهوند، عبدالحسین غلامی |
پذیرفته شده |
| 66 |
1064-3RDINT |
توسعه درسپژوهی هوشمند مبتنی بر دانش آموزش محتوا (PCK) و تأثیر آن بر رشد حرفهای دانشجومعلمان در دوره کارورزی |
امیرحسین توانگر، محمد روشن، اکبر رضایی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 67 |
1118-3RDINT |
جایگاه کارورزی در معماری کلان برنامه درسی تربیت معلم: پلی میان نظر و عمل |
سید منصور امامی میبدی، محمد مهدی کارگر شورکی، علی اصغر رجبی بدرآبادی |
پذیرفته شده |
| 68 |
1015-3RDINT (R1) |
جستاری در برنامه درسی کارورزی در کشور کویت |
سمیه کاظمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 69 |
1013-3RDINT |
چالشها و موانع کارورزی دانشجویان علوم اجتماعی در مدارس |
مبینا سالاری جوزم، عطیه محدثی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 70 |
1044-3RDINT |
چالشها و موانع کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان البرز |
محمدحسین شریفی ساعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 71 |
1147-3RDINT (R1) |
چالشها و موانع کارورزی در محیطهای آموزشی واقعی |
فهیمه فرازمند |
پذیرفته شده |
| 72 |
1128-3RDINT |
چالش ها و موانع کارورزی در محیط های آموزشی واقعی |
هما فتاحی اردکانی، ندا زارع بیدکی |
پذیرفته شده |
| 73 |
1030-3RDINT |
چالش های کارورزی در رشته آموزش ابتدایی از دیدگاه اساتید(با تاکید برسه سال گذشته) |
مریم سادات باقری موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 74 |
1011-3RDINT |
چالش های کارورزی در مدارس بدون معلم ثابت و تاثیر آن بر ارتقای مهارت های معلمی دانشجو معلمان |
فاطمه بشارتی پور، معصومه محمد آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 75 |
1177-3RDINT |
چالشهای کارورزی مطالعات اجتماعی در محیط آموزشی واقعی |
احمد عباسی دره بیدی، فاطمه عرفانی، روای مرادی میرحصار |
پذیرفته شده |
| 76 |
1163-3RDINT |
چالش های نامرئی مدیریت کالس در دوره ی کارورزی: مطالعه ای بازتابی-تجربی در تدریس ریاضی پایه پنجم ابتدایی |
محمد مهدی صفری، محمد مهدی شاهجانی |
پذیرفته شده |
| 77 |
1126-3RDINT |
چگونه توانستم با استفاده از راهبردهای یاددهی- یادگیری موثر و تقویت مهارت های اجتماعی، عملکرد تحصیلی دانش آموز خود را بهبود ببخشم و روابط اجتماعی او را ارتقا دهم؟ |
زهرا تجلی، فریده نصیری |
پذیرفته شده |
| 78 |
1159-3RDINT |
چگونه توانستم تفکر انتقادی و خلاقیت را در دانشآموزان پایه سوم، در دوره کارورزی، تقویت کنم؟ |
نرگس فلاح |
پذیرفته شده |
| 79 |
1205-3RDINT |
چگونه می توان اصل بنیادین «شفافیت» را در کارورزی دانشگاه فرهنگیان تقویت کنیم؟ |
خدایار مختاری، امیرحسین جنتیان، حانیه اکلیلی |
پذیرفته شده |
| 80 |
1021-3RDINT (R1) |
درس پژوهی فرصتی برای یادگیری مدیریت کلاس |
آرزو قبادی، بهناز رستگار، مصطفی غفاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 81 |
1033-3RDINT |
رتبهبندی مؤلفههای هوش فرهنگی در پیشبینی خودکارآمدی دانشجومعلمان غیر بومی در دوره کارورزی |
فرشته سمیعی، مجتبی محمدی جلالی فراهانی، حمیدرضا آرین فر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 82 |
1036-3RDINT (R1) |
روایت پژوهی چالش های پیش روی دانشجویان کارورزی در مدارس استثنایی |
علیرضا حیدری سه ده، مجید اعتمادی مهر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 83 |
1039-3RDINT (R3) |
روششناسی تدریس آزمایشی و مستقل در برنامۀ کارورزی: با رویکرد تدریس پژوهی |
محمد فقیری، فریبا جلیلیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 84 |
1035-3RDINT |
سنجش تأثیر برنامههای کارورزی بر پرورش مهارتهای فرادانشی در دانشجومعلمان استان خراسان شمالی |
معصومه محمدآبادی، ام البنین رحیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 85 |
1204-3RDINT (R1) |
طراحی و اجرای بسته مداخلهی آموزشی-روانی در کارورزی۲: اقدامپژوهی برای کاهش اضطراب و رفتارهای نابهنجار |
محمدرضا خدادوست، پریا اسعدی نسب، الهه داداشی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 86 |
1069-3RDINT |
فرصتها و چالشهای درس کارورزی در توانمندسازی و رشدحرفهای دانشجومعلمان |
حسین جوادی نیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 87 |
1078-3RDINT |
کاربرد هوش مصنوعی مولد در بازطراحی تجربه کارورزی معلمان: از شبیهسازی موقعیتهای واقعی تا بازخورد خودکار |
زهرا فتاحی حسن آباد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 88 |
1026-3RDINT |
کارورزی بازتابی تطبیقی: طراحی برنامههای کارورزی پویا برای آیندهسازان آموزش |
سامیه شهمیر |
پذیرفته شده |
| 89 |
1207-3RDINT |
کارورزی علوم تجربی: از مشاهده تعاملی تا نوآوریهای فناورانه و الگوهای جهانی تربیت معلم |
محمدعلی عذرازاده، حیدر پوررکنی، علی مقدسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 90 |
1213-3RDINT |
کارورزی مبتنی بر شایستگی ؛ چارچوبی نوین برای ارتقای یادگیری حرفهای معلمان آینده |
رضا کوکبی شیشوان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 91 |
1222-3RDINT |
کارورزی معلمی به مثابه میدان جامعهپذیری حرفهای: واکاوی تضادهای پنهان در برنامه درسی تربیت معلم |
سید محمد الحسینی، مریم مومنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 92 |
1046-3RDINT |
کارورزی و بازآفرینی آسیبپذیریهای عاطفی: پرورش عاملیت جمعی در میان دانشجومعلمان ایرانی |
ناصر صبوریان زاده، معصومه احمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 93 |
1016-3RDINT (R1) |
کارورزی و پرورش معلمان پژوهشگر: از نظریه تا عمل |
سمیرا آهنگران |
پذیرفته شده |
| 94 |
1206-3RDINT |
کارورزی و پیوند آن با نظریه های یادگیری و تدریس |
عباس نظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 95 |
1219-3RDINT |
کارورزی و توسعه مهارتهای دیجیتال در مدیریت دولتی |
نیلوفر نجفی |
پذیرفته شده |
| 96 |
1226-3RDINT |
مدیریت چالش های کارورزی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان |
علی ملاشاهی |
پذیرفته شده |
| 97 |
1103-3RDINT |
مطالعه پدیدارشناسی نقش برنامه کارورزی در شکلگیری هویت حرفه ای و توسعه شایستگی های دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان |
محمدرضا احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 98 |
1119-3RDINT |
مطالعه تطبیقی میان رویکردهای آموزشی جدید و روشهای سنتی در مدارس کارورزی |
زهرا خالق پور، سیده فاطمه بهشتی، معصومه محمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 99 |
1005-3RDINT (R1) |
مطالعه عرضی روند تغییرات هویت حرفهای، خودکارآمدی و مهارتهای اجتماعی در دانشجویان، کارورزان و فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان |
محمدرضا روشنائی، اسماعیل رحیمی، مریم صیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 100 |
1155-3RDINT (R1) |
مقایسه کارورزی در مدارس تیزهوشان و مدارس عادی |
مجید اعتمادی مهر، حمیدرضا صیادی، الهام صیادی، علیرضا حیدری سه ده |
پذیرفته شده |
| 101 |
1188-3RDINT |
مهارتیابی در شناسایی و ارائه راهحل برای مسائل خاص آموزشی و تربیتی در کارورزی (بررسی و حل مشکل دانش آموز در کارورزی) |
هادی براجعی |
پذیرفته شده |
| 102 |
1037-3RDINT |
نقدی به: برنامه درسی کارورزی به مثابه تمرین معلمی |
سعید فخاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 103 |
1059-3RDINT (R1) |
نقش عملی و تجربه زیسته کارورزی یک رشته تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان کرمان |
پروانه خواجه پور، لعیا کدخدایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 104 |
1086-3RDINT |
نقش فناوری اطلاعات در فرآیند کارورزی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان |
شبنم عباسی |
پذیرفته شده |
| 105 |
1182-3RDINT |
نقش کارورزی در ارتقای توانمندی های دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی |
رضا زند |
پذیرفته شده |
| 106 |
1024-3RDINT |
نقش کارورزی در ارتقای شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان |
زهرا رعنایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 107 |
1047-3RDINT |
نقش کارورزی در ار تقای شایستگی های حرفه ای معلمان آینده |
اکرم کنگرانی فراهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 108 |
1063-3RDINT |
نقش کارورزی در ارتقای مهارتهای تدریس و مدیریت کلاس: تجارب موفق و موانع موجود |
مریم احراری فرد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 109 |
1121-3RDINT |
نقش کارورزی در افزایش مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی |
مرحمت غلامی، یاسر شکری پور |
پذیرفته شده |
| 110 |
1048-3RDINT (R1) |
نقش کارورزی در تقویت مهارتهای زبانی و ادبی دانشجو-معلمان زبان و ادبیات فارسی |
سیدمنصور امامی میبدی، محمد ابراهیم فاضلی شورکی، امیر حسین کارگرشورکی، ابوالفضل فلاحپوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 111 |
1106-3RDINT |
نقش کارورزی در توسعه حرفهای دانشجو معلمان زیستشناسی |
الهام قاسملو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 112 |
1193-3RDINT |
نقش کارورزی در رشد حرفهای دانشجومعلمان پرورشی با تکیه بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
علی پیرهادی، مریم رستگار، شهربانو میرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 113 |
1034-3RDINT |
نقش کارورزی و کارنمای معلمی در توسعه دانش محتوایی-پداگوژیکی (PCK) دانشجو معلمان |
امیر صوفی نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 114 |
1018-3RDINT |
نقش مهارت های ارتباطی دانشجو در کیفیت بخشی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان |
مهدی اخروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 115 |
1185-3RDINT (R1) |
نقش و اهمیّت رویکرد ساختنگرایی در کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان |
اصغر شهبازی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 116 |
1099-3RDINT (R1) |
واکاوی تأثیر چالشهای کارورزی بر شکلگیری صلاحیتهای حرفه ای دانشجومعلمان |
اعظم سادات پیش بین، یگانه دانشمند گل آینه |
پذیرفته شده |
| 117 |
1061-3RDINT |
واکاوی تجارب زیسته دانشجو معلمان تربیتبدنی: بررسی سبکهای رهبری در دورۀ کارورزی |
فرشته سمیعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 118 |
1210-3RDINT |
واکاوی تجارب زیسته درس کارورزی در دانشجو معلمان دختر رشته روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه دانشگاه فرهنگیان یزد |
احمد شریفی اردانی، فاطمه سلیمی، مهلا پور جعفر، فاطمه حکیمیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 119 |
1009-3RDINT |
واکاوی چالشها و فرصتهای درس کارورزی دانشگاه فرهنگیان: ارائه راهکارهای عملیاتی با تأکید بر اسناد بالادستی |
امیررضا علی محمدی، محمد عظیمی |
پذیرفته شده |
| 120 |
1060-3RDINT |
واکاوی زمینههای همنهادگی برنامهدرسی کارورزی در نظامات تربیتمعلم (مورد مطالعه تطبیقی: ایران، کانادا و سنگاپور) |
فاطمه فضلعلی، سجاد عسکری متین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 121 |
1145-3RDINT (R2) |
واکاوی مؤلفههای بلوغ حرفهای نومعلمان در بستر دوره کارورزی: یک مطالعه کیفی |
فاطمه اکبری |
پذیرفته شده |
| 122 |
1000-3RDINT (R1) |
واکاوی نقش هوش مصنوعی در کارورزی دانشجو معلمان: مرور نظاممند بر دیدگاه های صاحب نظران و تجارب جهانی |
علی مهدوی خواه |
پذیرفته شده |
| 123 |
1095-3RDINT |
یادگیری ضمنی به عنوان پیامد پنهان درس کارورزی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان |
فروغ مرادیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |